Prestakuntza-bekak Gondra Barandiarán- Bilboko Arte Ederren Museoa 2022-2023 - Bilboko Arte Ederren Museoaren

Prestakuntza-bekak Gondra Barandiarán- Bilboko Arte Ederren Museoa 2022-2023

Data: 22-04-29

Prozesuaren egoera: Irekia

Azalpena:

Gondra Barandiarán Fundazioa museoaren Patronatuko kidea da 2017az geroztik, eta gure erakundearekin partekatzen du artea eta kultura zaintzeko orientazio argia, bai eta gizarteari zerbitzu egiteko bokazio argia ere, hezkuntza sustatuz. Haren babesletzari esker, museoan bederatzigarren urtez jarraian beka-programa izango dugu; beka horiei esker, zazpi pertsonari aukera ematen zaie atal hauetako prestakuntza jasotzeko: Artxiboa eta Dokumentazioa (2), Hezkuntza, Erregistroa eta Erakusketak, Argitalpenak eta Zerbitzu Orokorrak (2).

Azken zortzi urteetan, 60 bekadun baino gehiago igaro dira museotik programa honi esker, eta, orain, bederatzigarren edizioaren deialdia egin du atsegin handiz.

Izena emateko formularioa:

Bekaren hautaketa-prozesuan parte hartu nahi baduzu, bete formulario hau.

Eremu guztiak nahitaezkoak dira, "Bideo-deia" izan ezik. Skype, Microsoft Teams edo Google Meet-en kontu bat baduzu, bete ezazu eremu hori aplikazio zehatzaren eta zure erabiltzailearen izenarekin.

OINARRIZKO DATUAK

PRESTAKUNTZA AKADEMIKOA

INTERES ESPARRUAK

MOTIBAZIOA

NOLA EZAGUTU DUZU PROGRAMA HAU?

ESKABIDEAREKIN BATERA AURKEZTU BEHARREKO DOKUMENTAZIOA

Onartzen duen formatua: pdf. Fitxategiaren gehieneko tamaina: 10 MB)

Erlazionatutako dokumentazioa: