Museoaren zaharberritutako lanei buruzko hitzaldia - Bilboko Arte Ederren Museoaren

Iberdrola-Museoa 2022 Programa

Museoaren zaharberritutako lanei buruzko hitzaldia

Museoaren Lagunentzat soilik

María José Ruiz-Ozaitak, museoko Kontserbazio eta Zaharberritze Saileko buruak, Iberdrola-Museoa 2022 Programaren bidez zaharberritutako lanak aztertuko ditu.

Data:

2023-03-28

Ordua:

12:00etan eta 18:00etan

Prezioa:

Museoaren Lagunak: dohainik

Hizkuntza:

Gazteleraz

Lekua:

Arte Ederren Bilboko Museoa. Museo Plaza, 2.

Norentzat:

Museoaren lagunak

Izen-ematea/ sarrerak:

Izen-ematea martxoak 16tik aurrera

Plaza-kopurua:

80 pertsona saio bakoitzeko

• Ikastaroak, jardunaldiak eta hitzaldiak

Babeslea:

Iberdrolak, Arte Ederren Bilboko Museoa Fundazioaren patroiak, museoaren Kontserbazio eta Zaharberritze programa babesten du bere fundazioaren bitartez.

Edizio honetan, bereziki aipagarriak dira Txomin Badiolaren Karratu solidoa, 11. zk. (1981) instalazioari aplikatuko tratamenduak, baita Hermen Anglada Camarasaren Biluzia mahastiaren azpian (c. 1909-1910) eta José Antonio Sistiagaren Bizi-ekintza. Omenaldia geure arbasoei (1970) margolanei aplikatutakoak ere.

Era berean, esku-hartze garrantzitsua egin da Julio Gonzálezek, 1928 eta 1942 bitartean, paper gaineko zenbait teknika erabiliz egindako marrazki multzo batean.

María José Ruiz-Ozaita

Museoko Kontserbazio eta Zaharberritze Saileko burua