Erakusketa: Muelle desde la dársena de San Marco con la Piazetta y el Palacio Ducal - Bilboko Arte Ederren Museoaren

Obra gonbidatua

Amaituta

2004-07-23 • 2004-09-19

Muelle desde la dársena de San Marco con la Piazetta y el Palacio Ducal

Giovanni Antonio Canal “Canaletto” (Venezia, 1697-1768) vedutismoaren ordezkari nagusietako bat izan zen. Genero piktoriko horrek XVIII. mendean izan zuen gailurra, batez ere Venezian, eta ikuspegi urbanoetan zentratzen zen. Erakusgai jarri diren mihise bikain biek eta Francesco Guardiren marrazki batek (Venezia, 1712-1793) ondo erakusten dute Veneziako irudiak sortu eta zabaltzeko lan gehien egin zuen margolarietako baten perspektiba eta argiaren nagusitasuna. Hark sortutako Veneziaren irudiak mendeetan iraungo zuen.
Gonbidatutako artelana Bilboko Arte Eder Museoaren jatorrizko programa da. Horren bidez, jendeari beste museo eta bilduma batzuetako obra bereziak hurbildu nahi zaizkio.

Babeslea: