Bilduma online eta irudien salmenta
Sendatu eta beste batengana.
Goya y Lucientes, Francisco de
Fuendetodos (Zaragoza), 1746/03/30 - Bordele (Frantzia), 1828/04/16
Akuafortea, urtinta, xixela eta distiragailua paperean
24 x 32,7 cm (papera) 16 x 23,5 cm (orbana)
Goya (ángulo inferior izquierdo de la huella)
1810-1820
82/833-20
1930ean eskuratua
Lafuente Ferrarik, 1979, 51. orrialdean adierazten du Hondamendien irudi honek erakusten duela borrokan ez dagoela atsedenik. Behin ekintza bukatutakoan, hil ez direnek, nahiz eta zaurituta egon, sendatu egin beharko dute berriro hasteko.
Bibliografia hautatuta
- Harris, Tomas. Goya : engravings and lithographs. Oxford, Bruno Cassirer, 1964.
- Harris, Tomas. Goya : engravings and lithographs. Oxford, Bruno Cassirer, 1964.
- The changing image : prints by Francisco Goya [Cat. exp.]. Boston, Museum of Fine Arts, 1974.
- Lafuente Ferrari, Enrique. Francisco de Goya : los desastres de la guerra : reproducción de los 82 originales de Goya. Barcelona, Gustavo Gili, 1979.
- Paas-Zeidler, Sigrun. Goya : caprichos, desastres, tauromaquia, disparates : reproducción completa de las cuatro series . Barcelona, Gustavo Gili, 1980. Edición original, Goya. Radierunger, Stuttgart, Verlag Gerd Hatje, 1978
- Francisco de Goya grabador : instantaneas. Madrid, Real Academia de Bellas Artes de San Fernando, Calcografía Nacional ; Turner, 1992. pp. 19-48.
- Cuenca, Maria Luisa ; Docampo, Javier ; Santiago, Elena. Catálogo de las estampas de Goya en la Biblioteca Nacional. Madrid ; Barcelona, Biblioteca Nacional ; Sociedad Estatal Goya 96 ; Lumwerg, 1996. pp. 12-16.
- Goya : estampas de invención : Caprichos, Desastres, Tauromaquia y Disparates [Cat. exp.]. Bilbao, Museo de Bellas Artes de Bilbao, 2012. p. 137.