Hiru garaiak - Bilboko Arte Ederren Museoaren

Norentzat:

Arrunta

Izen-ematea/ sarrerak:

Sarrerak webgune honetan eta museoko lehiatilan bakarrik

Plaza-kopurua:

250 pertsonak

• Zinema eta bideoa

Hiru garaiak
(The Three Ages)

EE.BB | 1923 | 63′

Zuzendaritza: Buster Keaton, Edward F. Cline
Ekoizpena: Buster Keaton
Argazkia: Clyde Bruckman, Jean Havez, Joseph Mitchell
Fotografía: William McGann, Elgin Lessley
Aktoreak: Buster Keaton, Wallace Beery, Margaret Leahy, Joe Roberts, Lillian Lawrence, Lionel Belmore, Blanche Payson, Kewpie Morgan

Sinopsia

David W. Griffithen Intolerantziaren parodia, non, Margaret Lehayren maitasuna lortzeko, Keaton Wallace Beeryrekin lehian ari den hiru garai desberdinetan: historiaurrean, antzinako Erroman eta hogeiko urteetan, orduan egilearen aro garaikidea zena, hain zuzen

Obrari buruz

2019an atzera-begirako bat eskaini genionean Buster Keatoni, Hiru garaiak ez zegoen oraindik zaharberritua. Orain bai, eta, beraz, zinemako jenioaz gozatzeko unea dugu, zeinarengandik Fernando Truebak hau esan baitzuen: “Berarengan guztia transparentzia da, irudiaren inozentzia da (…) Haren txisteak ez dira bakarrik gag bisualak, literaturarik onena baizik, poesia bere egoerarik aratzenean, edozein kurtsileria izpitik gabetua.”