Gorputzak VIII: The Hispanist (Nissa Torrents). Hispanista (Nissa Torrents) - Bilboko Arte Ederren Museoaren

Ikuspuntuak

Gorputzak VIII: The Hispanist (Nissa Torrents). Hispanista (Nissa Torrents)

Izaskun Landaida eta Marta Macho-Stadlerren ikuspuntutik

Marta Macho-Stadlerrek ispilu batean bezala miatu eta begiratzen dio, identifikatzen da, bare, soil. Izaskun Landaidak ostiral batean, edozeinetan, kokatzen du, lanean emandako aste baten amaieran. Gaur egungo emakume bat da, eta gure begiradak atseden hartzen du, libre izatearen antzeko zerbait ikusten duelako.

2000-01-08

Proiektu digitala. Webgunea eta museoko YouTube kanala

Arrunta

• Zinema eta bideoa
  • Digitalak & Multimedia

Ikusi hemen
Kredituak

Zuzendaria: Tamara García Iglesias
Koordinatzaileak: Maria Victoria Antoñanzas eta César Ochoa. Hezkuntza eta Kultur Ekintza Saila. Bilboko Arte Ederren Museoa
Ahotsa: Marga Altolaguirre
Soinua eta konposizioa: Inés Almirón
Kolorea: Maialen Sarasua Oliden
Gonbidatuak: Izaskun Landaida (Emakunderen zuzendaria) Marta Macho-Stadler (unibertsitateko irakaslea)

Iraupena: 4' 57''

Artelanari buruz

The Hispanist (Nissa Torrents)

Ronald Brooks Kitaj

Kitajen adiskidea ez ezik, Nissa Torrents (Bartzelona, 1937-Londres,1992) Londresko University Collegeko irakaslea izan zen hispanista nabaria zen, eta Alvar Aalto arkitektoak diseinatutako eta Kitajek Londresen zeukan estudioan kokatutako aulkian eserita agertzen da. Bi katudun mugigarriak eta perspektiba behartuan irudikatutako zenbait objektu dituen mahaiak animatzen dute barrualdea.

Ikusi artelanaren fitxa >