Gorputzak IV: Amatasuna - Bilboko Arte Ederren Museoaren

Ikuspuntuak

Gorputzak IV: Amatasuna

Trinidad Jiménez eta Elsa Fuente Do-Rosarioren ikuspuntutik

Trinidad Jiménezek emakumearen aurpegiaren tristuran eta haurraren itxurazko utzikerian jartzen du arreta. Elsa Fuente do-Rosario modu zakarrean etendako nerabezaroaz mintzatzen zaigu. Emakumea, gela aberats batean dagoen objektu etzana izanik, seme eder eta gozoari eusteko erabilia da.

Data:

2000-01-04

Ordua:

Iraunkorra. Proiektu digitala

Lekua:

Webgunea

Norentzat:

Arrunta

  • Zinema eta bideoa
  • Digitalak & Multimedia

 

Ikusi hemen
Kredituak

Zuzendaria: Tamara García Iglesias
Koordinatzaileak: Maria Victoria Antoñanzas eta César Ochoa. Hezkuntza eta Kultur Ekintza Saila. Bilboko Arte Ederren Museoa
Ahotsa: Marga Altolaguirre
Soinua: Inés Almirón
Komposizioa: Gabi Yaya
Kolorea: Sarasua Oliden
Gonbidatuak: Blanca Arrieta (koreografoa eta performance egilea), Tania de Sousa (kantaria)

Iraupena: 5' 26''

Artelanari buruz

Amatasuna

Ángel Larroque

Thonnet estiloko sofa batean etzanda, gorputz osoa estaltzen dion soineko gorri batez jantzitako emakume batek kuxin zuri handi batean bermatzen ditu bizkarra eta burua. Gorputzaren gainean haur bat du, lotu gabe dagoen jaka txuri batez jantzita, besterik gabe. Esna dago, begi beltzak erabat irekita ditu, eta ikusleari begira dago, zuzeneko komunikazioa edukitzeko zain. Haurra, aldiz, lo dago, gorputza makalduta du, eta bere biluztasuna erakusten du, naturaltasun xaloaz.

Ikusi artelanaren fitxa >