Ellas VII: Amaya Suberviola Mari Paz Jiménezekin - Bilboko Arte Ederren Museoaren

Ikuspuntuak

Ellas VII: Amaya Suberviola Mari Paz Jiménezekin

Núcleo orgánico plástico, c. 1971

Suberviolak bereizi egiten ditu bere obra eta Jiménezena, eta bereizketa horretan –zeina baitago bizi prozesuaren eta geruzaz geruzako lanaren ekoizpenaren artean– aurkitzen dugu gaur egungo pentsatzeko eta egiteko modu bat, erreferentziak interpelatzen ez zaituenean.

Hizkuntza:

Castellano / Euskara / English

Lekua:

Proiektu digitala. Museoaren webgunea eta YouTubeko kanala

Norentzat:

Arrunta

• Zinema eta bideoa
  • Digitalak & Multimedia

Ikusi hemen
Kredituak

Proiektuaren koordinazioa eta zuzendaritza: Mª Victoria Antoñanzas eta César Ochoa. Hezkuntza eta Kultur Ekintza Saila. Arte Ederren Bilboko Museoa
Zuzendaritza artistikoa eta muntaketa: Tamara García Iglesias
Muntaketa teknikoa eta kolorea: Maialen Sarasua Oliden y Olaia Nogales
Kamera: Alain García
Zuzeneko soinua: Iñigo Azkue
Azpitituluak eta transkripzioak: Paula Gómez y Júlia Gaitano Mendizabal
Artistak: Amaya Suberviola

Iraupena: 11′ 03”

Gonbidatuari buruz

Amaya Suberviola (Mendabia, Nafarroa, 1993)

Artean graduatua da, pinturako eta grafikako espezialitatean, eta pinturako masterra egin zuen UPV/EHUn. Bilbon bizi da, eta bertan lan egiten du. Hainbat beka eta egoitza lortu ditu: Artista Gazte Pentsiodunak Quintanar Jauregian (Segovia, 2015); Ikerketa Artistikoak Zabaltzea (Nafarroa, 2015 eta 2016); Paisaia (Altea, 2016); Nautilus (Lanzarote, 2017); BilbaoArte eta Eusko Jaurlaritza (Bilbao, 2021) eta VEGAP (Madril, 2021). Carlton Hotela Pinturako Lehen Saria (2017) eta Ertibil Bizkaia Hautaketa Saria (2021) irabazi zituen. Bere pintura espazioan eta haren desgaitzean zentratzen da, eta errealitate desberdinetan kokatutako irudiak eta motiboak gainjartzen ditu.

Artelanari buruz

Núcleo orgánico plástico, c. 1971