Ellas II: Mabi Revuelta Maria Helena Vieira da Silvarekin - Bilboko Arte Ederren Museoaren

Ikuspuntuak

Ellas II: Mabi Revuelta Maria Helena Vieira da Silvarekin

Passage des miroirs (Ispiluen korridorea), 1981

Mabi Revueltak eta Viera da Silvak ibilbide bat egiten dute, eraikitako labirintoetan barrena babesteko eta larritzeko, leku amaigabeak, benetako xake partidak, sortzeko, non paraleloa uste dugunaren sentimendutik askoz hurbilago baitago.

Hizkuntza:

Castellano / Euskara / English

Lekua:

Proiektu digitala. Museoaren webgunea eta YouTubeko kanala

Norentzat:

Arrunta

• Zinema eta bideoa
  • Digitalak & Multimedia

Ikusi hemen
Kredituak

Proiektuaren koordinazioa eta zuzendaritza: Mª Victoria Antoñanzas eta César Ochoa. Hezkuntza eta Kultur Ekintza Saila. Arte Ederren Bilboko Museoa
Zuzendaritza artistikoa eta muntaketa: Tamara García Iglesias
Muntaketa teknikoa eta kolorea: Maialen Sarasua Oliden y Olaia Nogales
Kamera: Alain García
Zuzeneko soinua: Iñigo Azkue
Azpitituluak eta transkripzioak: Paula Gómez y Júlia Gaitano Mendizabal
Artistak: Mabi Revuelta

Iraupena: 12′ 01”

Gonbidatuari buruz

Mabi Revuelta (Bilbao, 1967)

Arte Ederrak ikasi zituen UPV/EHUn. Beka ugariri esker osatu zuen bere prestakuntza, eta, 2002. urteaz geroztik, denboraldi luzeak egiten ditu New Yorken. 2016an Acromática proiektua osatu zuen BBVA Fundazioaren Leonardo Bekari esker. Urte horretan bertan Gure Artea saria irabazi zuen. Dadaismoaren eta surrealismoaren erreferentziak biltzen ditu bere lanak, eta bere bizipenak eremu publikora eramateko asmoa transmititzen du; aldi berean, ikuslearekiko interakzioa bilatzen du.

Artelanari buruz

Passage des miroirs (Ispiluen korridorea)

Maria Helena Vieira da Silva

Margolan zurietan, Ispiluen korridorea lanean gertatzen den bezala, errealitatearen galera- sentsazioa biziagotu egiten da, bai eta irudikatutako mundu hauskorrak igorritako suhartasun poetikoa ere, nahiz eta geometria sorra den. Margolariaren estetikak, beste artista garaikide batzuen estetikak bezala, proposamen espazialistak eta abstrakzio lirikoko proposamenak uztartu nahi izan zituen, zenbait erreferentzia figuratibo erabat utzi gabe.

Ikusi artelanaren fitxa >