Claudia Besné + Eva Calvo (Boreal bikotea) - Bilboko Arte Ederren Museoaren

Ekainaren 14a

Claudia Besné + Eva Calvo (Boreal bikotea)

Harpa eta gitarra

2024-06-14

Lagunak: 7 € Orokorra: 10 €

Arte Ederren Bilboko MuseoaMuseoa Plaza 2

Arrunta

Mugatuta

• Musika

Zikloari jarraipena emanez, bikote honek balio bereizgarri garrantzitsua ematen du: harpak eta gitarrak hainbat antzekotasun dituzte, harizko instrumentu gisa duten izaera gainditzen dutenak. Biak ala biak bakarlariak dira beren eskubidez, eta horrek esan nahi du haien konbinazioak dimentsio gehigarri bat gehitzen diola interpretatutako musikari, bien arteko elkarrekintza arina ahalbidetuz.

Repertorio
  • Isaac Albéniz: Granada (Arr. Duo Boreal)
  • Johann Kaspar Mertz: Romanze
  • Gabriel Fauré: Impromptu
  • Joaquín Rodrigo: Junto al Generalife
  • Máximo Diego Pujol: Suite Mágica
  • Preludio
  • Vals
  • Tango
  • Candombe

Claudia Besné + Eva Calvo (Boreal bikotea)

Duo Boreal 2019an sortu zen Salzburgoko Universität Mozarteum unibertsitateko korridore gurtuetan. Ganbera-musikarekiko pasio partekatuak elkarturik, bikote gisa eratzen dira, Isabel Siewers interprete estimatuaren babespean. Haren pentsamoldeak bere ikuspegi artistikoa zizelkatu zuen. Bikoteak bidaia eraldatzaile bati ekin zion, Staatskapelle Berlineko harpa jotzaile nagusi Stephen Fitzpatrickekin edo Laura Young kontzertistarekin eskola magistralen bidez bere tapiz musikala aberastuz.

Kontzertu ugari eman zituzten Espainian, Austrian eta Alemanian. Urte berean, Savarez-Corelli lehiaketan hirugarren saria jaso zuten. Orain, berriro bilduta, Boreal Duoak kapitulu berri bati ekin dio, joera artistiko eta garai historiko desberdinetako lan adierazgarriak interpretatuz, eta, horrela, Barrokotik gaur egunera arte konposizioaren interpretazioaren eta garapenaren ikuspegi panoramikoa eskainiz.