Aurrez aurre: Jose Luis Merinorekin topaketa - Bilboko Arte Ederren Museoaren

2024/02/06

Aurrez aurre: Jose Luis Merinorekin topaketa

BBKateak. Moro eta Sauraren obrak testuinguruan jartzeko hitzaldia

Partaidetzazko hitzaldi honetan, Jose Luis Merinok Antonio Moro eta Antonio Sauraren arteko harremana argituko du. Bi-biak areto berean daude, BBKateak erakusketaren barruan.

2024-02-06

• Museoaren Lagunak: dohainik• Publikoa oro har: 2 €

Arte Ederren Bilboko MuseoaMuseo Plaza, 2.

Arrunta, Museoaren lagunak

Izen-emateak, hemen eta museoko txartel-leihatilan

Desberdina saio bakoitzekoIzen-emateak hemen eta museoko txartel-leihatilan

• Topaketak

BBKateak-eko Moro eta Saura txandakatzeari buruz:

Iraganeko pinturak obsesionatu egin zuen Antonio Saura, eta zalantzarik egin gabe irauli zituen gaiak eta pertsonaiak, beren lehen esanahia baliogabetzen duen indar berariaz bestelakoarekin. Ikonografia klasikoan bizitza elkarrekin ospatzen duten Hiru Graziak bakartu egiten dira Saurarengan; Saurak, kolorea eta lasaitasuna ukatuz, haien munstrotasuna panelaratzen du. Filipe II.aren alegiazko erretratuan –printze gazte gisa, Antonio Morok irudikatua–, kasketa luzeak eta garai hartako irudi ofizialetan maiestatea duintzen duen soingainekoak gatibu hartzen dute hemen historiak arrasto eta trazu bortitzen etsaitasunezko parodia batean itxuragabetu duen aurpegia.

Jose Luis Merino Gorosperi buruz:

Arte Ederren Bilboko Museoko Antzinako Artearen kontserbatzailea