Ellas V: Malús Arbide Sonia Delaunayrekin - Bilboko Arte Ederren Museoaren

Ikuspuntuak

Ellas V: Malús Arbide Sonia Delaunayrekin

Costume pour Gaby, 1918

Arbidek tinko begiratzen dio Delaunayren marrazkiari, haren aurrealdeari eta atzealdeari, janzkera baten, dramaturgia baten konposizioa dirudien batean, non ehunaren mugikortasunak zirkuluetan mugitzeko moduari buruz inspiratzen baikaitu, eredu errepikatuetara, baina desberdinetara, iritsi arte. Errepikatuta ere inoiz berdin ateratzen ez den koreografia baten antzera.

Hizkuntza:

Castellano / Euskara / English

Lekua:

Proiektu digitala. Museoaren webgunea eta YouTubeko kanala

Norentzat:

Arrunta

• Zinema eta bideoa
  • Digitalak & Multimedia

Ikusi hemen
Kredituak

Proiektuaren koordinazioa eta zuzendaritza: Mª Victoria Antoñanzas eta César Ochoa. Hezkuntza eta Kultur Ekintza Saila. Arte Ederren Bilboko Museoa
Zuzendaritza artistikoa eta muntaketa: Tamara García Iglesias
Muntaketa teknikoa eta kolorea: Maialen Sarasua Oliden y Olaia Nogales
Kamera: Alain García
Zuzeneko soinua: Iñigo Azkue
Azpitituluak eta transkripzioak: Paula Gómez y Júlia Gaitano Mendizabal
Artistak: Malús Arbide

Iraupena: 12′ 59”

Gonbidatuari buruz

Malús Arbide (San Sebastián, 1958)

Arte Ederretako lizentziaduna, Pinturako espezialitatean, UPV/EHUn. 1985. eta 1989. urteen artean moda diseinua eta marrazketa eta moda diseinuari aplikatutako teknika grafikoak irakatsi zituen Bilbon. 1991, 1992, 1993 eta 1999an Ertibil Bizkaia erakusketa ibiltarian parte hartu zuen. 1994an Vitoria-Arte-Gasteizen Plastika Garaikidea hautatu zuten, eta Bilboko Inauterietako Kartel Lehiaketako lehen saria irabazi zuen. 2011n, patroi grafikoak diseinatzeko tailer bat eta ehungintzari aplikatutako estanpazio digitaleko ikastaro bat eman zituen Bilbao Arte Fundazioan. Ehunean estanpatzeko eta dekorazio gainazalak estaltzeko diseinuak sortzen ditu gaur egun.

Artelanari buruz

Costume pour Gaby, 1918