Aurrez aurre: Ana Laura Aláezekin topaketa - Bilboko Arte Ederren Museoaren

2023 /06 / 06

Aurrez aurre: Ana Laura Aláezekin topaketa

BBKateak. Cranach eta Aláezen obrak testuinguruan jartzeko hitzaldia

Partaidetzazko hitzaldi honetan, Ana Laura Aláezek bere obraren eta Cranachen arteko harremana argituko du. Bi-biak areto berean daude, BBKateak erakusketaren barruan.

Data:

2023-06-06

Ordua:

Bi saio: 12:00etan eta 18:00etan

Prezioa:

• Museoaren Lagunak: dohainik
• Publikoa oro har: 2 €

Hizkuntza:

Gazteleraz

Lekua:

Arte Ederren Bilboko Museoa. Museo Plaza, 2.

Norentzat:

Arrunta

Izen-ematea/ sarrerak:

Izen-emateak maiatzak 25etik aurrera

Plaza-kopurua:

• Topaketak

BBKateak-eko Cranach-Aláez txandakatzeari buruz:

Ana Laura Aláez-en obra eta Cranachena batera daude BBKateak erakusketan. Zertan dira berdinak?

Badirudi bertutea eta kemena direla Cranachek Lukreziaren sakrifizio zitala janzteko erabiltzen dituen jantziak. Bakarrik malko atxikiek jartzen dute zalantzan haren azalaren edertasun argitsuaren plazer bisuala, berak beste batek egindako indarkeriagatik autozigortzen duena. Aláezen instalazioan, larruaren gurutziltzaketa formako tolestura neobarrokoek organismo larrutu baten presentzia moldatzen dute. Organismo horrek lotsagabekeria irmoz sartzen diren formen –Burua-Espirala-Zuloa-Ukabila-Esperma-Korapiloa– sexu-pultsioa hartzen du.

Ana Laura Aláezi buruz:

UPV/EHU-ko Arte Ederren Fakultatean ikasi zuen, 1982 eta 1989 bitartean, eta Artelekuko (Donostia) tailerretan ere bai. Eskulturaren barruan hasi zen lanean, eta berehala heldu zion generoaren ikuspegiari, tradizioz “femeninoari” lotutako gaien, materialen eta estrategia prozesualen bitartez. Oso gazterik ezagutu zuten nazioartean; 2001ean, Veneziako Biurtekoko espainiar pabilioian parte hartu zuen, eta, 2013an, Gure Artea saria jaso zuen, egindako ibilbideagatik eta ekarpen artistikoagatik. Eskulturaz gainera, bideoetatik, argazkilaritzatik edo musikatik abiatuta garatu du bere jardun artistikoa.