Erosi: "Pintura hispano-flandestar gotikoa: Bartolomé Bermejo eta bere garaia". Bilboko Arte Ederren Museoaren

La pintura gótica hispanoflamenca : Bartolomé Bermejo y su época

Museu Nacional d’Art de Catalunyarekin batera antolatua, Pintura hispano-flandestar gotikoa. Bartolomé Bermejo eta bere garaia erakusketan 70 maisulan biltzen dira; hain zuzen ere, XV. mendearen bigarren zatian eta XVI. mendeko lehenengo urteetan hispaniar erresumetan eta pintura flandestarraren eraginpean izan ziren nobedade artistikoen artelan erakusgarrienak. Erakusketaren helburu nagusia da pintura flandestarrak hispaniar erresumetako artistengan izan zuen eragin erabakigarria azaltzea batetik, eta Bermejoren eta bere garaiko penintsulako eta Flandesko artisten arteko elkarrizketa emankorra erakustea bestetik; eragin hura zenbaterainokoa izan zen ikusteko Juan de Flandes, Jaume Huget, Diego de la Cruz, Luis Dalmau eta Pedro de Berruguete artisten obra enblematikoak ipini dira erakusgai.

• Egilea: Francesc Ruiz i Quesada, Ana Galilea Antón, Silvia Cañellas et al.
  • ISBN: 84-87184-74-X
  • Argitaratze-data: 2021-10-20
  • Hizkuntza: Gaztelania, inglesez eranskinekin
  • Neurriak: 30 x 24 cm
  • Koadernaketa: Azal arrunta
  • Orrialde kopurua: 587
  • Ilustrazio kopurua: 358 (color, B/N)

Original price was: 50,00€.Current price is: 5,00€.