Erosi: "Historia del arte vasco. De la Guerra Civil a nuestros días (1936-2016)". Bilboko Arte Ederren Museoaren

Historia del arte vasco. De la Guerra Civil a nuestros días (1936-2016)

Bilboko Arte Ederren Museoak euskal panorama artistikoa 1930etik, gutxi gorabehera, gaur egun arte sakontasunez berrikusten eta aztertzen duen egitasmo editorial handinahi baten lehen atala aurkeztuko du. Euskal artearen historia obrak hiru atalen argitalpena aurreikusten du, eta Javier Viarrek zuzendutako proiektua da; Bilboko Arte Ederren Museoko zuzendari ohia eta orain aurkeztuko den atalaren egilea da Viar. Begoña González, Bilboko Arte Ederren Museoko Liburutegi Saileko burua, arduratu da museoak osorik ekoitzitako eta euskaraz zein gaztelaniaz argitaratutako proiektu editorial honen barruko dokumentazio bibliografiko sakonaz.

Original price was: 60,00€.Current price is: 36,00€.