Erosi: "Bizkaia y la corte en la segunda mitad del siglo XVIII". Bilboko Arte Ederren Museoaren

Bizkaia y la corte en la segunda mitad del siglo XVIII

[El espíritu cortesano de una época]

Minor bildumako liburu bat editatu du museoak; bertan, Bizkaiko hainbat pertsonaiak gortearekin izandako harremana aztertzen du Aingeru Zabala historialariak, garaiko usadioak eta bizitza-estiloa islatzen duen ikuspegi panoramiko zabala eskainiz.

Prado Museo Nazionalak, "la Caixa" Banku Fundazioak eta Bilboko Arte Ederren Museoak elkarlanean antolatutako Goya eta gorte ilustratua erakusketa bihartik aurrera egongo da ikusgai, Zaragozako CaixaForumetik igaro berritan. Manuela B. Menak eta Gudrun Maurerrek zuzenduta -Prado Museo Nazionaleko XVIII. mendeko Pintura eta Goya Ataleko Kontserbazio burua eta kontserbatzailea, hurrenez hurren-, 96 artelan biltzen ditu erakusketak; Prado Museotik dator haietako zati handi bat (72; horietatik 52 olioak dira, eta gainerakoak dokumentazio eta dekorazio-artez osatuta daude). Horri Bilboko Arte Ederren Museoaren maileguak gehitzen zaizkio (9 margolan), hala nola Puerto Ricoko Ponceko Arte Museoaren, Zaragozako Museoaren, Colección Ibercaja Fundazioaren, Aragoiko Herriaren Adiskideen Errege Elkarte Ekonomikoaren eta hainbat bilduma pribaturen maileguak ere.

• Egilea: Aingeru Zabala Uriarte
  • ISBN: 978-84-96763-77-7
  • Argitaratze-data: 2018-02-13
  • Hizkuntza: Gaztelania