Erosi: "B_5 (B´09) Bilboko Arte Ederren Museoaren buletina". Bilboko Arte Ederren Museoaren

B_5 (B´09) Bilboko Arte Ederren Museoaren buletina

Bilboko Arte Ederren Museoaren urteko buletina. Argitalpenaren helburuak bere artelanen bildumaren azterketan sakontzea eta bilduma ezagutarazten laguntzea da.
Helburu horiekin, urtero dei egiten zaie artearen historiako arlo eta aldi desberdinei buruz adituak diren historialari, kritikari eta zaharberritze arloko teknikari aipagarriei, proposatutako obrak azter ditzaten.
Lehen aipatutako bi helburuez gai –ezagutza eta hedapena–, Buletin honek prestigioaren adierazle berri bat gehitu nahi dio Museoaren jarduerari, duen izaera zientifikoarekin, bertan parte hartzen dutenen garrantziarekin eta eduki grafiko zein literario aldetik daukan edizio txukunarekin.